2013. június 1., szombat

Gondolatok.

Sziasztok!

Talán sosem fogom megszokni, hogy minden történetemnek egyszer vége lesz és minden ilyen alkalommal le kell zárnom egy blogot. Pedig aztán volt elég oldalam ahhoz, hogy gyakorlott legyek eme sorok megírásába, rutinból kellene gépelnem ezeket a szavakat, mégsem így van. Percekig gondolkodok egy-egy mondat megfogalmazásán, s biztos vagyok benne, hogy ennek ellenére sem lesz tökéletes ez a bejegyzés. Kérlek nézzétek el nekem, úgyis annyi minden kavarog a fejemben a történettől kezdve, rajtatok keresztül a továbbiakig.

Azt hiszem először is meg kellene próbálkoznom azzal, hogy kifejezzem az értetek érzett hálámat, hiszen nélkületek a történet most nem tartana itt. Persze, tudom, hogy minden író elsősorban magának ír, aztán a nyilvánosságnak, de mégis úgy gondolom, hogy ti fontos részei voltatok ennek a történetnek a megírásában, elvégre a sok bátorító, kedves komment, üzenet és minden visszajelzés csak arra buzdított, hogy írjam tovább, hogy jussak el a végéig.
Talán már százszor megköszöntem, s tripla ennyiszer meg is fogom köszönni, hogy nyomon követtétek ezt a történetem. Tényleg ti vagytok a legjobbak és talán el sem hiszitek, de minden komment, üzenet, vélemény feldobta a napjaimat. A tőletek kapott szeretet és támogatás teljesen ledöbbent a mai napig, s úgy érzem, hogy talán soha nem is leszek elég jó ahhoz, hogy kiérdemeljem, hogy mellettem legyetek. Szóval még egyszer köszönöm, szeretlek benneteket!<3

Eddigi blogos pályafutásom során ez lett a leghosszabb, s legsikeresebb történetem;
- 66 fejezettel,
- kereken 200 oldalszámmal,
- 461 kommentel - jelenleg; 06.01.,
- 171 feliratkozóval - jelenleg,
- 113.939 látogatással - jelenleg.

Hogy a továbbiakban mi lesz pontosan azt egyelőre nem tudom, vagyis vannak terveim, ötleteim, de egyelőre még nem osztanék meg semmi konkrétumot veletek, amíg a fejemben felgyülemlett ötletek egyike biztos lábakon nem fog állni. Addig is elérhettek a[z]
Szeretném még hozzá tenni, hogy a történetnek nem lesz folytatása! Úgy gondolom, hogy így volt kerek és egész ez a blog, remélem megértitek és tudlak kárpótolni majd a jövendőbeli blogokkal.

Még egyszer köszönök mindent!
Xoxo.Bri.

13 megjegyzés:

  1. Mi köszönjük, hogy olvashattuk!
    Megérdemeltél minden egyes dicséretet, díjat, kommentet!
    Elképesztő vagy! <3
    Bo×××

    VálaszTörlés
  2. Igaz hogy nem a legelejétől olvastam de örülök hogy megtaláltam ezt a blogot mert tényleg megtisztelő volt olvasni a temérdek jót s kevésbé jót egyaránt! Jól írsz, van hozzá érzéked, így tovább! ;)
    Remek, egész történet lett egy szerelmes barátságból és igazi barátságig és külön egy igazi szerelemig! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy olvashattam ezt a történetet. Már az első fejezettől kezdve imádtam. Eszméletlenül tehetséges vagy!:)<3

    VálaszTörlés
  4. Szia! Igaz, ha emlékezetem nem csal, még nem írtam neked kommentet, pedig megérdemelted volna, viszont most sem húzom sokáig a "betűt" :D
    Azt hiszem, az elejétől itt voltam, és mindig olvastam a blogodat, feldobta a napjaimat, komolyan! Hihetetlen szépen írsz, elképesztően. Szerintem, nem te tartozol azzal, hogy megköszönjed az olvasóknak, hanem mi neked, hogy megírtad nekünk ezt!
    Szóval köszönjük (csak így, mindenki nevében!)
    De én nem szeretnék tőled búcsúzni, mert a többi blogodat is olvasom!
    Szóval, viszont "olvasásra"! És még egyszer: örültem, hogy ezt is olvashattam!

    VálaszTörlés
  5. Nagykár hogy vége van ennek a történetnek,mert Imádtam olvasni :$ :)) Mind a 66 részét.(L)
    Nagyon tehetséges vagy. Nagyon jól írsz :)) Remélem Hallunk még rólad:) És remélem nem törlöd a blogot mert szeretném még elolvasni 1-2 x :$

    Puszi :)





    VálaszTörlés
  6. Szia!Elismeréssel tartozom, mert sok blogot olvastam/olvasok, de egyik sem ér a Tiéd közelébe.Nagyon tehetséges vagy! A történeted nem volt sablonos sem unalmas,csak jót tudok mondani róla. Olyannyira izgalmas volt, hogy gyakran azon kaptam magam,hogy az elolvasott rész folytatásán agyalok. Nagy kár azért,hogy vége, de semmit sem lehet a végtelenségig húzni, hiszen egyszer mindennek vége...Én is őszintén remélem, hogy nem törlöd,mert 100%, hogy még elolvasom így egyben az egészet! Minden jót Bri! :)

    VálaszTörlés
  7. Én nem sajnálom, hogy vége ennek a blogodnak mert szerintem sajnálni egy ennyire jó blogot nem lehet! Azt már inkább, hogy ha jól emlékszem egyetlen komit sem hagytam ( pedig az ezelőtti törid is olvastam) de nem is én lennék. Nehezen írok de ide úgy éreztem muszály. És muszály még rengetegszer megdícsérnek téged a blogjaidért, mert nagyon thetséges író vagy ez tény és csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm hogy veled tarthattam :)

    VálaszTörlés
  9. Szia! lehet hogy nem ide kéne irnom de van egy meglepim a blogomon neked :) katt oda http://hisztikritika.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  10. Igaz, nem írtam még semelyik blogodra sem, de mindet olvastam.A Vas happenin' London?-nal kezdtem és már a Forgetting-et is olvasom.Csak nyomkodtam a tetszikeket, le sem álltam vele.Ez egy nagyon jó blog volt, még tovább is olvastam volna.Mintha tegnap lett volna hogy örömmel elkezdtem volna olvasni ezt a blogot.Úgy kb. a 10. fejezetnél kapcsolódtam be, amikor a Last Momentsnek vége lett.Nagyon jól írsz Bri, remélem majd a jövőben is valami írással kapcsolatos munkád lesz.Örök favourite lesz ez a blog, de azért még mindig a legjobb blogod szerintem a Last Moments.Köszönöm hogy veled tarthattam, ez a blog alatt is. :))

    Puszi, xx.

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nagyon tetszett az egész történet úgy ahogy volt! Remélem fogsz még írni sok sok blogot, és tudom, hogy mind nagyszerű lesz. Titkon remélem, hogy a következő(persze ha lesz következő :D )Louis-os lesz, mert sajnos nagyon kevés jó Louis-os blog van, csak mert az előző is a Last moments is fantasztikus volt, bár annak kicsit szomorú volt a hangulata. De így volt tökéletes :D

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Én nemrég kezdtem elolvasni a blogot (1-2 hete),de végig olvastam! mindig megterveztem h egy nap 1 részt olvasok! de ezt nem tudtam betartani! naponta több mint 5 részt is elolvastam! Köszönöm az élményeket amiket olvasás közben szereztem! Mindig mondtam a barátnőimnek h hol tartok és ők mindig lehülyéztek h ennyit olvasok!
    Nem érdekelt mit mondtak mert egész nap a történeten járt az agyam és alig vártam h haza érjek és olvashassak! Remélem a következő blogodat is követhetem majd!

    VálaszTörlés
  13. Drága Bri.!

    Már egy ideje láttam, hogy befejezted, csak még nem volt alkalmam írni.
    Nem készülök most kisregényt írni Neked, hiszen nem búcsúzom, olvasom a Forgetting-et, majd még ott írok.
    El kell hogy mondjam, már nem igazán olvasok 1D-s sztorykat, magam sem tudom miért, talán mert már a többségük ugyanaz. De téged az elejétől fogva követtelek. Nagyon szeretem, ahogy írsz, olyan mondatokat vagy képes létrehozni, amiket néha nem is értek, hogy pattantak ki a fejedből. A tájleíró részeidet szeretem a legjobban, azok valami bámulatosak.
    Szerintem sokat mondhatják azt, hogy szeretnének úgy írni, ahogy Te. Én is ezen egyedek táborát erősítem, hisz' amit te alkotsz, arra már akkor is rávágom, hogy jó, mikor még egy betű sem került fel. Lehet rád számítani, nem vársz hónapokat a következő résszel (mint például én), és nem lesz egyre minősíthetetlenebb a munkád, mint sokaknál.
    Nagyon remélem, hogy fogod még folytatni az írást, és talán egyszer több leszel majd, mint egy híres író a blogspot világában, hiszen én és még sokan mások nagyon szívesen olvasnánk a könyveidet, szerintem.
    Szóval sok sikert a továbbiakban, írjál sokat, és mondom, nem búcsúzom, még előtted áll egy blog! :)

    Ölel,
    NG

    VálaszTörlés