2013. április 16., kedd

40. Torta


Sziasztok!
Elképesztő, hogy elértük a 130 feliratkozót. Ez rengeteg és jesszus, nagyon köszönöm! <3(:
Xoxo.Bri.
40. Torta

"Annyi mindenről lemaradtam az utóbbi években és ismét egy hatalmas turné előtt álltunk. Gondoltam kicsit csalok a dátumokban és meglepem őt. A legjobb barátnőm, ennyit megérdemel." - Harry Styles

A vártnál sokkal kellemesebben eltöltöttem a délutánt a lányokkal, olyannyira sikerült elterelniük a figyelmem, hogy hosszú órákig eszembe sem jutott, hogy vajon miért üldöztek el reggel, s miért sürögtek-forogtak a konyhában, miközben alig tudtak főzni. Csak remélni mertem, hogy nem gyújtották fel időközben a konyhát, mert azt a sok hamut, már nem lett volna kedvem feltakarítani, ráadásul Niall is szívrohamot kapott volna a ténytől, hogy minden étel otthona, ahogyan ő nevezni szokta felégett.
A lányokkal leginkább várost néztünk, hiszen hosszú itt tartózkodásom ellenére sem volt időm vagy éppen társaságom jobban szemügyre venni a fővárosunkat, noha nem most jártam itt először. Mindenesetre kellemes érzés volt végig sétálni a fontosabb nevezetességeket a tavaszi melegben és jó időben. Úgy tűnt a természet most nekünk is megkegyelmezett, hiszen ritkán volt ilyen meleg, főleg tavasszal. Szokás szerint égszakadást várt volna az ember, nem bárányfelhőket és napsugarakat.
- És mikor mehetek haza? – kérdeztem olyan hat körül, mikor ismét beültünk egy kávézóba, mert kezdtem túl sokat panaszkodni Alicel együtt, hogy leszakad a lábam még egy kilométertől.
- Hét – felelte vigyorogva Danie, miközben elrakta a telefonját és megköszönte a kihozott italainkat.
Újra kezdett érdekelni, hogy mégis mi folyhat a háttérben, hiszen nem tudtam meg semmit sem, egy árva szót sem kotyogtak ki, de még csak véletlenül sem, s én túlságosan feladtam ahhoz, hogy érdeklődjek. Teljesen fölösleges lett volna.
- Csak nyugtass meg, hogy a ház még egyben van – kérleltem.
- Ne aggódj – nevetett. – Minden a legnagyobb rendben! – biztosított, s nem kerülte el a figyelmem, ahogy izgatottságtól csillogó szemekkel összenézett a többiekkel. A tudatlanság ismét elemi erővel kezdte el bökdösni az oldalam, s én alig bírtam ki, hogy ne kezdjek sűrű kérdezgetésbe vagy éppen könyörgésbe az információkért.
Hatalmas megnyugvást jelentett, mikor a taxi pontban hétkor leparkolt az ismerős kerítés és felé magasodó növények előtt, melyek a nap lemenésével kezdtek erősebb sziluettet és kísértetiességet kapni, s a ház még teljesen egyben volt. Semmi vészjósló füstgomolyag vagy ilyesmi...
- Még mindig nem értem – ráztam meg a fejem, miközben a többiekkel a nyomomban beléptem a teljesen elsötétedett lakásba. Értetlenül kapcsoltam fel a villanyt a konyhába, ahol semmi nyom nem volt, ami arra utalt volna, hogy a fiúk ügyeskedtek volna a konyhában.
Értetlenül fordultam hátra, de addigra már mindannyian eltűntek. Egyedül voltam a hatalmas, sötét lakásban, s fogalmam sem volt arról, hogy Eleanorék mégis merre mehettek.
- Ez nem jó vicc! – közöltem velük, de semmi választ nem kaptam.
Mellkasom előtt összefont karokkal néztem jobban körbe nappaliban, ahonnan aztán halvány fények szűrődtek be a hátsó, üvegajtón keresztül.
A szívem a torkomban dobogott, miközben megindultam a fényforrás felé, miközben arról próbáltam meggyőzni magam, hogy nem futok fel a szobámba, a takaróm rejtekébe. Nem lehetek ennyire gyerekes!
Ujjaim a fehér kilincsre csúsztak, amit aztán elfordítva kiléptem a tornácra, s szinte hallottam, ahogy az állam hatalmasat koppant a meglepettségtől.
A fákon karácsonyi égősorok pihentek közöttük néhány szintén fénylő papírgömbbel, amik beragyogták az egész kertet, miközben mind a nyolcan felsorakoztak előttem és egy hatalmas vigyorral figyelték elképedt reakcióm.
- Boldog születésnapot! – ordibálták, amire ha lehet még inkább ledöbbentem.
- Tessék?! – értetlenkedtem. – Nyár közepén vagy a szülinapom – közöltem velük.
- Igen, de akkor turnén leszünk – magyarázta Harry gödröcskés mosolyával. Nem tudtam eldönteni, a szemei vagy a mögötte sorakozó égők világítanak-e jobban.
- Wáoh – nyögtem ki teljesen ledöbbenve, miközben pár bizonytalan lépést tettem feléjük.
- Az utóbbi években sosem tudtam ott lenni a szülinapodon – húzta el a száját.
- És mi is a szívünkre vettük volna, ha lemaradunk róla – vigyorogta Louis, miközben elégedetten konstatálta teljesen elbűvölt, elérzékenyedett vonásaimat.
Sok minden eszembe jutott a mai nap folyamán, de az egy percre sem fordult meg a fejemben, hogy ennyi fáradjanak csak a szülinapomért, ami ráadásul még hetekkel később volt.
- Hát....köszönöm – motyogtam meglepetten, még mindig kicsit tehetetlenül. Sosem voltam jó ezekben a meglepetéses, ajándékozós dolgokban, mindig zavarba jöttem tőlük, s ezzel Harry nagyon is tisztában volt, hiszen úgy vigyorgott, mint aki drogot nyelt.
- Tudom, hogy utálod a meglepetéseket – karolt át, miközben közelebb vezetett a többiekhez. – De máskülönben sosem engedtet volna, hogy valamit szervezzünk neked, esetleg süssünk a konyhánkban – forgatta meg a szemét, mire egy fintort festettem az arcomra, s megböktem az oldalát.
- Amit mostantól teljesen megértek – hadarta Louis. – Én nem fogok többet sütni! – kötötte ki teljes meggyőződéssel. – Főleg, ha emiatt valaki mérgezést kap – bökött a mögötte pihenő csokis tortára, ami csak említésekor ragadta meg a figyelmem.
Ha őszinte akartam lenni az a valamit a legnagyobb kedvességgel sem lehet tortának nevezni, elég bizarr külseje volt, s ha nem tudtam volna, hogy az tényleg torta akkor talán rosszul is lettem volna már magától a látványtól is, amit igyekeztek ügyelten mód habbal takarni.
- Hát ez nagyon...szép lett – kerestem a megfelelő szavakat, miközben igyekeztem visszanyelni a nevetésem. Ez egyre nehezebben akart összejönni, ugyanis minél tovább néztem azt a vakondtúráshoz hasonló kupacot annál jobban rám jött a nevetés, amit végül nem tudtam türtőztetni. Meggörnyedve adtam át magam a nevetésnek, amit a fiúk sértődötten, majd később ők maguk is kacagással követtek.
- Valami egyedit akartunk – mentegetőzött Louis, amit sűrű bólogatásokkal könyveltem el, miközben Zaynhez lépve gyors csókot loptam tőle köszönésképpen.
- Ha ez megnyugtat benneteket, srácok, akkor nagyon...egyedi lett – biztosítottam efelől, s inkább nem is néztem tortájuk felé. Nem akartam újra kinevetni őket, hiszen biztos voltam benne, hogy hatalmas munkájukba került, arról nem is beszélve, hogy utána a konyhát is rendbe tették.
- Köszönjük – vigyorogta Niall elégedetten. – De azért remélem, hogy az íze jobb, mint a kinézete – húzta el a száját aggodalmasan. Én is ebben reménykedtem, hiszen valószínűnek tartottam, hogy ellenkező esetben Niallben egy világ dőlt volna össze alig egy falat alatt.
A lányok szereztek tányérokat és poharakat, míg én azt a valami igyekeztem felvágni, amit a fiúk tortának neveztek, én pedig inkább nem mondtam rá hangosan semmit, lehet el is nevettem volna magam. Mindenesetre a felvágása sem ment olyan könnyedén, mint egy szabályos süteménynek, ez össze-vissza dőlt és alig bírtam a tányéron tartani, hogy az asztal ne legyen krémes.
- Ez még gusztustalanabb, mint eddig! – nyögte Zayn elhűlve, mire akaratlanul is felnevettem és örömmel figyeltem, ahogy mindegyik fiúnak rémület futott át az arcán. Biztos voltam benne, hogy már ezerszer megbánták, hogy ezt megcsinálták, míg a lányok és én igyekeztük uralni az arcvonásainkat.
Bizonytalanul méregettem az előttem lévő csoki és hab kupacot, miközben kérdőn a többiekre pillantottam és vártam, hogy ki is kóstolja meg előbb. Természetesen én húztam a rövidebben, hiszen nem volt nehéz azzal az indokkal jönni, hogyha már nekem csinálták akkor én legyek az első. Szinte láttam, ahogy Harry halántékán végig folyt a verejtéke, ahogy remélte, hogy nem kapok azonnal ételmérgezést. Nos, ezt én is reméltem!
Pár másodperc erejéig még bizonytalanul szemeztem a villámra tűzött falattal, amit aztán összeszorított szemekkel bekaptam. Mintha csak azt vártam, hogy holtan esek össze, s valószínű a többiek is ezen a véleményen lehettek, mert hallottam, ahogy a mellettem ücsörgő Zaynnek elakad a lélegzete várakozás közben.
A kakaós tészta között, s az édes hab alatt mintha csokidarab kezdett volna olvadozni a számban, s rá kellett döbbennem, hogy azok a srácok, akik aligha értettek a sütéshez, főzéshez valami mennyeit alkottak.
- Ez finom! – nyögtem ki teljesen ledöbbenten, miközben minden szem rám szegeződött. Mintha azt hitték volna, hogy hazudok, s hamarosan elzöldülve esek le a székről. Semmi ilyen nem történt, helyette inkább Niall is megkóstolta művüket, márpedig ha az ír fiú azt mondja, hogy finom akkor az bizony úgy is volt!
- Nahát... – döbbent meg Louis is. – Tényleg zsenik vagyunk!
- Azért jobban jártok, ha az éneklésnél maradtok – kotyogta közbe Danie. – Azt gusztusosabban elő tudjátok adni, mint...ezt.
- Féltékeny vagy! – vádaskodott Niall, miközben gyermekded módon kiöltötte a lányra a nyelvét, s újabb hatalmas falatott vett a tányérjáról.
- Azért megnézném hányan kérnének vakondtúrás tortát az esküvőjükre – érvelt Eleanor, majd egy apró puszival igyekezte kiengesztelni megsértődött barátját.
- Ha ez vigasztal én innentől kezdve csak vakondtúrás tortát kérek a szülinapjaimra – vigyorogtam engesztelően, mire Zayn hálás csókot nyomott az ajkaimra, s tovább hallgattuk a többiek sehova sem vezető civakodását a sütés és az éneklés között.
Az este kellemesen telt, s úgy éreztem, hogy ez eddigi legjobb elő-elő-elő szülinapi meglepetés bulim.
- Na, hogy tetszik? – csüccsent le mellém göndörke egy hatalmas lendülettel, miközben szórakozottan csillogó szemeivel a többiek felé, majd felém pillantott.
- Ez az egész...fantasztikus – feleltem. Igazság szerint még mindig meg voltam hatódva, de nem csak a mai este miatt. – Ezek az elmúlt hónapok mind csodálatosak voltak – tettem még hozzá.
- Örülök, hogy ezt mondod – mosolyodott el őszintén. – Azt akartam, hogy jól érzed magad, amíg itt vagy.
- Sikerült – bólintottam hálásan. – És köszönöm – tettem még hozzá. – És nem csak ezt a pár hónapot, hanem...hanem mindent.
- Nem értelek – rázta meg a fejét.
- Hálás vagyok azért, mert a barátom vagy – magyaráztam. – Mert nem felejtettél el és akkor is észrevettél, mikor délutánokon át egy könyvtárban ücsörögtem és tanultam.
- Ez a legjobb barátok dolga, nem? – kérdezte mosolyogva, miközben átkarolt, s fejét a vállának támasztott fejemen pihentette.
- Szeretlek, Harry – mondtam könnyedén, mindenféle hátsórézelem vagy szándék nélkül. A szavak épp olyan könnyedén és őszintén csúsztak ki a ajkaimon, mint mikor a tavaszi szél gyengéden végig söpör az utcákon alkonyatkor.

6 megjegyzés:

  1. Wow!!!!
    Rájöttem, hogy hasonlítok Milára: én is utálom a meglepetéseket. Pontosabban azt, hogy van valami, ami engem érint, és mégis, mindenki tud róla, rajtam kívül. fúú....
    De ez nagyon édes lett, iszonyatosan aranyos, és bevallom, nekem sem lenne ellenemre, ha az 1D elő-elő-elő szülinapi bulit rendezne nekem :D Vagy tudod mit? Bármilyen bulit xd :D
    Alig bárom a következő részt!

    Hű olvasód és imádód: Bo×××

    Ui: Elképesztő vagy!!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Ez valami elképesztő lett! Siess!

    VálaszTörlés
  3. awhh*-*
    nagyon jó lett*-*
    annyira cukik és aranyosaak(:
    imádoom <3
    siess.xx

    VálaszTörlés
  4. Szuper ,szuper ,szuper lett!!
    Imádom!
    Szupper

    VálaszTörlés
  5. Imádtam naon jó lett!! Gratula!!

    VálaszTörlés
  6. Drága Bri.!
    Huhh, köszönöm! Mást mondani sem tudnék. Végre, végre! Annyira vártam már a Harry-s fejezetet, kicsit hiányoltam a kettejük kapcsolatát. Ez olyan mély, és szép, mindenki ilyen fiúbarátot szeretne, viszont az utóbbi időben kicsit elhanyagoltad. Persze, ezért kárpótoltak a Zayn-es részek.:)
    Ez az előszülinap nagyon szép volt a srácoktól, és persze Harry-től, már vártam, hogy mi is lesz ez a meglepi, és nem csalódtam.
    Hozd gyorsan a következőt, mert már nagyon várom/várjuk! <3
    NG xx

    VálaszTörlés