2013. március 1., péntek

#Kritika #Gondolatok



Hellóka!
Először is köszönöm Diana Brunwinnak, hogy időt szánt rám, illetve a blogomra, s megosztotta velem a véleményét! (: [Ezt megtekinthetitek kicsit lejjebb a bejegyzésben!]

1. Ahogyan a kritikában is meg lett említve; nem teszem ki a díjakat. Ez természetesen nem azért van, mert nem értékelem vagy nem vagyok elég hálás, hogy az ilyen alkalmakkor gondoltol rám, de nem akarom ezzel telerakni a blogot. Mindig azon a véleményen voltam, hogy szavakat a díjak helyet, de ettől eltekintve természetesen nagyon örülök mindegyiknek, hiszen tényleg megtiszteltetés, hogy gondoltok rám! Remélem ezzel nem bántok/bántottam meg senkit.(:

2.Miri a chatben említette, hogy nem válaszoloka kommentekre. Ahogyan az előző blogomnál [Last Moments] itt is rákérdezek akkor, hogy válaszoljak-e a kommentjeitekre? A döntés a tietek! (:

Azt hiszem ennyit akartam mondani. Friss fejezet vasárnap érkezik, s annyit elárulok, hogy Zayn Malik szemszögéből.(;
Kellemes hétvégét!
Xoxo.Bri.


Blog címe: I want fly
Író: Brianna Rybak [Bri.]

/Kinézet/
Nos én a fejlécet egy kicsit egyszerűnek találom. Szerintem a karakterek túl világosak rajta, főleg Zayn. A betűtípus nekem nem igazán tetszik rajta. Szerintem lehetne valami cifrább.
Nem tudom, hogy ezt hova írjam, de szerintem a díjakat kirakhatnád, mivel megtisztelt téged rengeteg blogger azzal, hogy el küldi neked, de ez rajtad múlik.
A moduloknál kicsit üresnek érzem a blogot, de attól függetlenül mindennel rendbe van. Minden szép, s áttekinthető.

/Történet/
Én már régebb óta olvaslak és nem rég fejeztem be a Louisos blogodat is. Imádom, ahogy írsz. Tökéletesen fogalmazol. Már sokszor azt kívánom, hogy én legyek jó írónő, ami nem fog bekövetkezni. Nagyon tetszik az egész történet, bár én kissé sablonosnak tartom az alapját. Nagyon sok történet van, ami arról szól, hogy Harry régi barátja. Bevallom az én első blogom témája is ez volt, és azon kívül  még rengeteg ilyen jellegű van. Helyesírási hibát nem igazán találtam, még ha akarnék is. Ezen kívül minden rendbe van mindennel azt hiszem. Várom a folytatást a történetedbe!
/Összességébe/
10/9

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm/Köszönjük szépen, hogy kiraktad a kritikát a blogra!:)
    xoxo Diana

    VálaszTörlés
  2. Kedves Bri!
    A kritikát olvasva sok mindenben egyetértek. Az enyém is hasonló lenne. De én még annyiba kiegészítém, hogy lehet, hogy az alaptörténet sablonos, hiszen sok 1D vagy más fanfictionben szokott lenni az, hogy valamelyik fiú barátja a főhősnő, szerelems lesz stb. de nem ez a lényeg szerintem! Ez az alaptörténet nem hiába gyakori, hiszen egy remek ötletnek minősül. Egy művet leginkább az minősíti, hogy a továbbiakban hogyan bontakoztatod ki a sztorit, milyen más részletekkel vagy epizódokkal tarkítod, mennyire jól ábrázolod a szereplőket, helyszíneket, jeleneteket, mennyi érzelmet adsz bele, illetve mennyire tudod érzékeltetni a mű mondandóját, mennyire tudod elbűvölni, lefoglani az olvasót. Ha ezt mind remekül meg tudod valósítani, akkor már nyerő vagy, a történet fantasztikus lesz! Én is rengeteg hasonló témajú fanfict olvastam, de sokat eléggé elkapkodottnak, gyors üteműnek éreztem, nem kötött le, kifejezetten unalmas volt. De a tiéd más. Te kiválóan összeraktad a történeted, megvalósítottad a fent leírtakat, egyszerűen zseniális, magával ragadott! Mindig alig várom, hogy jöjjenek a következő részek! Ez is bizonyítja, hogy nagyon jól csinálod, így tovább! :)
    UI: nem vagyok jó írásban, remélem, érthetően írtam le a mondandómat!
    Nelly xx

    VálaszTörlés
  3. Kedves Brianna!
    Nekem nagyon tetszik a blogod és ezért vár rád egy meglepetés!! --> http://mydreamandmystory1dandwe.blogspot.hu/2013/03/1-dij.html
    xoxo:))

    VálaszTörlés